Favoriete ijsje

19 Jun

Raket-ijsje

 

Ik hou erg van ijsjes :-).  Eigenlijk vind ik alle soorten ijs lekker, maar mijn ‘all time favourite’ is een Raket. En ik ben niet de enige in huis die er dol op is. Mijn hond lust ook graag een Raketje.

 

2 Reacties to “Favoriete ijsje”

  1. Laleh juni 19, 2013 bij 6:17 pm #

    Ik eet ook graag raketjes.
    haha ziet het er ongeveer zo uit?

    http://www.telegraph.co.uk/earth/earthpicturegalleries/5989838/Animal-pictures-of-the-week-7-August-2009.html?image=6

Geef een reactie

